1ESO treballa el còmic

Els alumnes de 1r D’ESO exposen una Fitxa d’un personatge de Còmic.

fatuAvui els alumnes de 1r dESO han fet una Jornada sobre el personatge de Còmic dins la matèria de castellà, en el marc de la Biblioteca escolar.

Es tractava de comprondre una fitxa amb les dades més importants d’un seguit de personatges de Còmic. La fitxa havia de contenir dades com l’autor i dibuixant, el país d’origen i la llengua original, el mitjà de fatidifusió, any de naixement del personatge, descripció i tema general de les històries. Aquesta fitxa després estarà a la Biblioteca per fer-ne consulta.

L’objectiu de la pràctica era conèixer els personatges més rellevants de còmic, tant americans com europeus, i entrar en contacte amb el còmic imprès. Els alumnes han descobert la importància tant del guionista com del dibuixant de còmic. Alguns d’aquests còmics són petites relíquies de la nostra primigènia història lectora.

Per què no començar el nostre camí lector amb un bon còmic?