Activitats #25N

EnsVolem

Recull d’algunes de les activitats que s’han portar a terme en el nostre centre per commemorar el Dia Internacional per a eradicar la violència de gènere

1. Presentació al IX concurs de l’eradicació de la violència masclista 2015

Concurs organitzat per la Plataforma unitària contra les violències de gènere, conjuntament amb el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i se n’ha fet difussió del mateix concurs.

2. S’han penjat al Web del centre i a diferents xarxes socials el manifest unitari de la nostra comunitat educativa contra la violència de gènere.

3. S’ha fet difussió de l’activitat organitzada per l’ONU: “Pinta tu mundo de naranja

També s’han realitzat murals de color taronja amb missatges i resseguint les mans de tots els alumnes de 2n d’ESO. Les imatges participaran del conjunt d’activitats al voltant d’aquest eslògan que s’organitzen en diferents països. També s’ha fet una reflexió amb els alumnes sobre situacions en les relacions precursores de conductes agressives i masclistes i s’ha llegit a classe una part del manifest de la Plataforma unitària contra les violències de gènere, i produccions escrites de l’alumnat.

4. S’han penjat a les diferents xarxes, com al Twitter, diferents missatges visuals fets pels alumnes de 4t d’ESO.

5. Des de la biblioteca escolar, s’han fet una sèrie de recomanacions de llibres que tracten el tema de la violència domèstica.