2n BATX anem a un Taller a la UB

graumatesfisicainfo

Com fem des de fa uns anys els alumnes del batxillerat científic tecnològic assistiran a una xerrada taller que ofereix la Facultat de Matemàtiques de l’UB.

Sistemes de recomanació i la seva integració en interfícies 2D i 3D. Maria Salamó i Inma Rodríguez

Els sistemes de recomanació són una aproximació al desenvolupament de sistemes d’informació més personalitzats. Al llarg de la darrera dècada, aquests tipus de sistemes estan guanyant una considerable atracció en sistemes online i, en particular, en el context de comerç electrònic. En aquesta xerrada taller analitzarem el paper que juguen actualment els sistemes de recomanació en les diferents activitats de la vida quotidiana. En concret, veurem els diferents tipus de sistemes de recomanació, les diferents aplicacions on s’utilitzen habitualment i com han estat integrats en diverses interfícies 2D i 3D. A més, farem un exercici pràctic sobre els temes tractats a la xerrada.

Informació pels alumnes de 2n de Batxillerat científic tecnològic: abans d’anar a la xerrada podeu consultar què són els sistemes de recomanació, per exemple a la Viquipèdia.