GESTIONS ADMINISTRATIVES: clica la secció que sigui del teu interès

OFERTA INICIAL DE PLACES OBLIGATÒRIA 24-25

BATXILLERAT

CF Grau Bàsic CF Grau Mitjà

PROPOSTA DE CONCESSIÓ D’AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU 23-24

PROPOSTA DE DENEGACIÓ DE BEQUES A L’ESTUDI DE CARÀCTER GENERAL 23-24

Proposta de concessió de beques a l’estudi de caràcter general. Curs 2023-24

CF Grau Superior

Proposta de concessió de beques a l’estudi de caràcter general. Curs 2023-24

PTT – PFI

Sortida sessió ensenyament Cicles Formatius

Un curs més, l’alumnat i professorat de Cicles Formatius ens vam apropar al Saló d’Ensenyament. Allà, l’alumnat de Cicles va poder descobrir tota l’oferta educativa pel curs vinent i participar en algunes de les activitats demostratives que s’oferien.
Llegeix més»

Les dones i l’art, 8M

Aquest treball realitzat des de Visual i Plàstica amb l’alumnat de 1r i 3r d’ESO fa visible el paper de les dones en la història de l’art… Llegeix més»

Fira d’orientació prfessional a Calella

El divendres 1 de març, l’institut Joan Coromines va participar en la VII Fira d’orientació professional, celebrada a la fàbrica Llobet, de Calella. On hi havia diversos estands representatius de tots els cicles que ofereix el centre i el PFI. Enguany les xerrades específiques de… Llegeix més»

Teatre Social – 1r TIS

El 28 de febrer, l’alumnat de 1r TIS va explorar alternatives innovadores per a la resolució de conflictes grupals amb l’ajuda de @impactat_teatre. Aquesta experiència va contribuir a la cohesió del grup i a desenvolupar una visió més àmplia dels problemes socials que ens envolten.
Llegeix més»

Ana Alcolea amb 3r d’ESO

Avui ens ha visitat de nou l’escriptora Ana Alcolea, autora del llibre Donde aprenden a volar las gaviotas. La xerrada s’ha adreçat als grups de 3r d’ESO i ens ha fet una immersió dins l’Europa de la II Guerra Mundial, en un moment poc conegut, com… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

El dia 3 de març obrim les portes per a totes les persones que vulguin visitar el nostre centre i rebre informació sobre les moltes activitats que s’hi realitzen des de tots els departaments pel que fa a l’ESO i al Batxillerat.
D’ESO i Batxillerat DIUMENGE… Llegeix més»

Carnestoltes 2024

El Carnaval és la festa per excel·lència. És un estat excepcional, un capgirament de l’ordre que, a Catalunya, se celebra set setmanes després de la primera lluna plena passat el solstici d’hivern, just quan els dies es fan més llargs.
L’origen del Carnaval rau en el… Llegeix més»