Tècnic d’Integració Social

Conjuntament amb l’equip docent i en horari d’atenció individualitzada amb els alumnes, col·labora en el desenvolupament d’habilitats socials i d’autonomia personal en alumnes que es troben en situació de risc, intervenint directament amb joves o infants, les famílies i els agents socials de l’entorn.
El tècnic d’integració social treballa amb l’objectiu de:
  • desenvolupar habilitats d’autonomia personal i social en alumnes en situació de risc.
  • participar en la planificació i el desenvolupament d’activitats d’integració social, reunint-se periòdicament amb el Servei de joventut del municipi.
  • afavorir relacions positives dels alumnes amb l’entorn.
  • col·laborar en la resolució de conflictes per mitjà del Servei de Mediació Escolar.
  • organitza el curs de mediadors que es fa al centre.
  • intervenir en casos d’absentisme escolar.
  • acompanyar els alumnes en activitats lectives i extraescolars.
  • donar suport a les famílies en el procés d’integració social dels joves i infants.
  • col·laborar en l’organització d’activitats de dinamització de l’ús del temps lliure i de sensibilització social.