Visita a l’exposició “El fil de la història” (MNAT)

L’alumnat de 4t d’ESO va efectuar una visita a l’exposició “El fil de la història”, que acull el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona (MNAT).

Aquesta exposició mostra el resultat del projecte Centcelles, el nostre objectiu del curs passat, on va participar bona part de l’alumnat que va fer la visita i, a més a més, recull una síntesi de les cinc edicions d’aquest projecte, impulsat pel Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Constantí i el patrocini de Repsol, en el que participen tots els centres docents del poble.

La mostra, que ha rebut el premi Musa de la revista Auriga, es pot visitar a la seu del Museu Nacional Arqueològic de la plaça del Rei de Tarragona fins el dia 7 de gener. A més a més, si s’imprimeix aquesta invitació, es pot fer la visita de forma gratuïta.

L’alumnat va completar el matí amb una visita al Museu d’Art Modern i un recorregut per la part alta de la ciutat de Tarragona.

Les imatges de la jornada es poden veure en el següent enllaç: https://www.flickr.com/gp/149201142@N04/98iw73