Un curs més al sac! Diada de l’alumnat!

A l’Institut no tot és estudiar. També sabem passar-nos-ho bé. També sabem valorar l’esforç, la constància… Per això abans d’acabar el curs i donar notes, l’alumnat de l’Institut ha gaudit de dos dies d’activitats lúdiques on també s’aprèn, tant continguts com a conviure, a ser persona!

La participació ha estat satisfactòria: cerca de nius d’orenetes, primers auxilis, taller d’iniciació i mitjà d’ús de fotografia, zumba, campionats de futbol, tennis taula, piscina…  Moments en què veritablement fem família, comunitat educativa!

34597304014_173c4772eb_z

Ara… a esperar les notes finals i… fins el curs vinent! Us deixem l’enllaç a l’àlbum fotogràfic perquè pugueu comprovar com s’ho han passat de bé!

34629247613_8c7268aec0_z (1)