Última setmana lectiva del curs 2016 – 2017

Nois i noies, professors i professores, això s’acaba!  Amb les classes a 27ºC (i segueix pujant) l’alumnat treballa  per enfilar la final del curs amb els diferents treballs interdisciplinaris i cooperatius.

TREBALL DE SÍNTESI:

Els cursos de 1r a 3r ESO dediquen els dies del 13 al 19 de juny a confeccionar el seu projecte de treball de síntesi. Així:

1r ESO: El JOC DE CONSTANTÍ – semblant a un trivial on les preguntes versen sobre els continguts curriculars que han cursat aquest curs i sobre el seu poble.
2n ESO: VENIU A CONSTANTÍ – es tracta de fer de guies a una hipotètica família d’alienígenes que arriba al poble. Han d’explicar-les quins tràmits administratius han de fer i presentar-los Constantí.

3r ESO: EL JOC DE 3r ESO – casi acabem l’etapa ESO i han de crear un joc de taula on han d’aplicar tot allò que han après aquest curs.

PROJECTE DE RECERCA:

El curs de 4t ESO fa un projecte per introduir-los al món de la recerca científica. És un treball en equip on han d’elaborar un informe que sigui un treball objectiu i seriós sobre algun element o entitat significativa del poble.

ASSESSORAMENT DEL TREBALL DE RECERCA:

L’alumnat de 1r de batxillerat realitza un seminari on s’imparteixen conceptes formals que cal tenir en compte quan es fa un treball de caire científic com aprendre a citar.

Com veieu, el curs s’acaba amb tasques a dojo. Però el curs vinent… més!