Treballs d’estiu i recuperacions curs 2017-18

Des de l’Institut s’han preparat dossiers per treballar durant l’estiu. La major part del professors recullen aquests treballs i ho tenen en compte per la nota del primer trimestre del proper curs. Respecte al nou alumnat de 1r ESO també es recull el treball d’estiu de primària.

Per a aquells alumnes que s’han de presentar als exàmens extraordinaris de setembre, recordem que aquests es faran el 3 i 4 de setembre (horari de les proves es publicarà el 31 d’agost). Per a aquests alumnes és obligat presentar els dossiers.

En la següent taula trobareu els enllaços als materials preparats per els diferents departaments didàctics.

DEURES D’ESTIU
Llengües Estrangeres
Llengua Catalana
Llengua Castellana