Tallers de Ciències a CosmoCaixa

Avui 8 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de batxillerat ha fet una sortida a Barcelona per visitar el CosmoCaixa.

Els alumnes de 3r d’ESO han assistit a un taller de so i acústica, on han pogut experimentar les diferents qualitats del so. Han comprovat que el so no es propaga en el buit, que un so determinat pot arribar a trencar un vidre…

Visita a CosmoCaixa. Taller 1 from Institut de Constantí on Vimeo.

L’alumnat de primer de batxillerat ha visitat el planetari, on s’ha projectat un documental sobre la composició de l’univers. Han descobert què és l’energia i la matèria fosca, o que l’univers està en contínua expansió. Durant el matí han visitat el museu, on han pogut experimentar amb les  demostracions interactives de fenòmens de diversos camps de la ciència. S’ho han passat d’allò més bé!

CosmoCaixa 2017-18

Visita a CosmoCaixa. Auditori from Institut de Constantí on Vimeo.