Proves Cangur 2018 per celebrar el Dia Pi

Per segon any consecutiu, l’Institut ha participat en les proves Cangur en el format de concurs individual. Han concursat l’alumnat dels grups de 1r A, 2n A, 3r A i alguns alumnes de 4t que hi han posat tot el seu enginy i cervell matemàtic.

Aquestes proves es realitzen a Catalunya des de l’any 1996. Es tracta d’una activitat impulsada per l’associació internacional “Le Kangourou sans Frontières“, de la qual n’és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). L’autèntic objectiu del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Pels que han participat, esperem que s’ho hagin passat bé. A mitjans d’abril sabrem els resultats. Molta sort! I si voleu seguir gaudint de les matemàtiques, en aquest enllaç podeu practicar i entrenar el vostre cervell matemàtic que com els músculs necessita exercici.

3r ESO PROVES CANGUR'18