Presentació i inauguració de l’exposició “El fil de la història”

Inauguració El fil de la història

L’Institut de Constantí ha participat activament en l’acte de presentació i també en la inauguració de l’exposició “El fil de la història”, esdeveniments que han tingut lloc al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona.

Aquesta exposició és el resultat del treball desenvolupat dins del projecte “Centcelles el nostre objectiu” en el qual, a més a més de l’Institut, hi participen els altres centres docents de Constantí: l’Escola Centcelles, l’Escola Mossèn Ramon Bergadà i el Col·legi Turó, i que és impulsat pel mateix Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Constantí i el patrocini de Repsol.

El recorregut vol reflexionar sobre el valor de la Història i, partint de la importància d’un monument com Centcelles, es vertebra en els eixos que han treballat els alumnes participants: la vida personal, la vida dels centres educatius de Constantí i la història del poble. També es reserva un apartat per exhibir els fruits de les anteriors edicions del projecte, iniciat en el curs 2012-2013.

Una exposició que mereix una visita detinguda per la quantitat de material aportat, bona part del qual és interactiu. Es podrà visitar fins al proper mes de gener.

Les fotos de la presentació: https://www.flickr.com/gp/149201142@N04/Cke3Yv