L’Institut a Constantí ràdio (II)

Avui ha tingut lloc la segona entrevista al professorat del centre dins del programa Un dia més

Seguint el fil conductor del dimecres passat a l’hora d’explicar el projecte educatiu, Joan García (cap de departament d’anglès), Maite Garola (cap de dept. de castellà) i Isabel Mendes (coordinadora pedagògica), han anat concretant el Pla orientador: el programa AraEscric i AraDic que està ajudant a millorar la competència escrita i oral de l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO i que es fa palès en les proves de les competències bàsiques. També el treball transversal que es porta a terme amb l’alumnat de 1r d’ESO i les activitats que formen part del Pla Educatiu d’Entorn.

De nou, només ens resta donar les gràcies a Constantí ràdio per donar-nos l’oportunitat de poder compartir amb els oients d’aquesta emissora municipal el nostre pla de treball que portem amb tot l’entusiasme del món. Gràcies Jordi i Noelia!