Lliurament de premis als millors alumnes del curs 2017-18

Ja hem encetat el nou curs 2018-19!

I no hem pogut començar de millor que donant avui, dia 18, a la sala de plens de l’Ajuntament de Constantí, els premis als millors expedients acadèmics de l’alumnat del curs 2017-18.

Dos alumnes de Batxillerat han rebut el premi de 600 euros cadascú de part de l’Ajuntament; l’AMPA col·labora amb un altre premi al millor alumne de 4t d’ESO amb una dotació de 300 euros i, finalment, l’Institut premia els millors alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO amb la gratuïtat del programa de reutilització de llibres i la quota de centre!

Enhorabona alumnes! Premis a un esforç i constància durant tot un curs i un model a seguir per a l’alumnat d’aquest curs!