Espai de trobada entre AMPA i Equip directiu

Ahir dimecres 22, es van reunir en el centre representants de l’AMPA i un membre de l’Equip directiu per compartir inquietuds, projectes i dubtes amb la finalitat de cercar el millor per a l’alumnat. Hi eren presents María García (presidenta), Ester Riscos (secretària), María Romero, Mariana Burger, Ester Martín i Federico Díaz i la cap d’estudis, Mercè Grané. Va excusar la seva absència Obdulia Barrera.

Va ser una reunió distesa on es van tocar diferents temes, com la reutilització de llibres (millorar la distribució i recollida), les diferents activitats per recaptar diners de cara a finançar el viatge d’estudis de l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, la celebració de Carnestoltes (concurs de disfresses), així com possibles iniciatives de cara al curs vinent.

De nou es tornaran a trobar en tornar de les vacances de Nadal!