Consell Escolar (11-10-17): PEC i NOFC (punt 3) aprovats!

Dimecres passat va tenir lloc un Consell Escolar ordinari. No era qualsevol: s’havien d’aprovar documents cabdals per a l’organització, funcionament i idiosincràsia del centre.

Així, després que la direcció del centre presentés la valoració de la Programació General Anual del curs 2016-17, es va passar a l’aprovació dels documents següents:

1. Projecte Educatiu de Centre (PEC)
  2. Punt 3 de les Normes d’Organització i Funcionament de centre (NOFC)
  3. Programació General Anual del curs 2017-18 (PGA).

El Departament d’Ensenyament fa constar l’obligatorietat de fer accessible a tota la comunitat educativa el projecte educatiu del centre i els documents de gestió del centre, i que es publiquin en el web del centre.

Per tant, ja els podeu consultar en aquesta web!