Celebració de la diada de Sant Jordi ’18

En el marc de la setmana de la cultura i la salut de Constantí, els tres centres educatius del municipi participem i aprofitem per a realitzar en col·laboració amb l’Ajuntament i l’AMPA un seguit d’activitats.

El dia 23, l’AMPA disposava d’una parada per vendre roses i recaptar fons de cara al viatge d’estudis del proper curs. En questa activitat hi han participat alumnes de 3r d’ESO durant tot el dia.

A partir de les 13.00 h es va celebrar la diada de Sant Jordi i lliurar els premis del concurs literari en llengua catalana, castellana i anglesa. El premi va ser un tiquet per comprar material escolar a una llibreria del  poble.

Prèviament, a l’hora del pati, les mares de l’AMPA van convidar a tots els membres de la comunitat educativa a coca i xocolata.

A les 13.30, els alumnes de Batxillerat van poder compartir un col·loqui distès amb l’excel·lentíssim Alcalde de Constantí, Óscar Sánchez.

Durant els dies 25 i 26, l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO visitarà l’exposició Planetari Digital d’Univers Quark.

Us deixem unes imatges per recordar les activitats del dia 23!
Sant Jordi'2018