Programa de reutilització de llibres

L’AMPA i l’Institut gestionen un programa de reutilització de llibres que permet que tot l’alumnat de l’etapa ESO pugui tenir llibres de text. Mitjançant una quota anual de 50€ (20€ de quota de soci de l’AMPA i 30€ en concepte de material i llibres), l’alumnat pot recollir tots els llibres de text que farà servir durant el curs escolar en l’oficina de l’AMPA, amb la condició de tornar-los en bon estat. Recordem que aquesta quota inclou, a part dels llibres, els dossiers i als materials que el professorat facilita a l’alumnat.

Aquest programa és possible gràcies al treball voluntari de les mares i pares de l’AMPA que fan l’inventari dels llibres, verifiquen l’estat d’aquests, cataloguen i etiqueten amb un número per cada alumne i folren els llibres nous. A més, són les encarregades de donar i recollir els llibres durant el curs escolar.

Sens dubte, aquest programa és possible gràcies:

A les quotes anuals de les famílies
a l’ajut econòmic de l’ajuntament de Constantí
PERÒ SOBRETOT a l’inestimable col·laboració d’aquestes mares i pares. Moltes gràcies!