Diari dels Infants

L’Institut Consell de Cent ha participat en el projecte “Diari dels Infants”. Totes les notícies del diari Ara del dilluns 20 de novembre van ser il·lustrades per alumnes d’algunes escoles i instituts del districte de Sants-Montjuïc.

Aquí teniu els dibuixos dels alumnes seleccionats: Christian Zapanta, el Kaylord Castillo, l’Ismael Benaouda, la Fenina Doctolero, la Cecilia Raimundo i l’Irene Salazar, que van fer el dia abans a la mateixa redacció del diari. També va ser seleccionat i publicat el microrelat del Sameer Ruksar “Un noi del Pakistan”.