1r Premi del concurs “Tenim una idea!”

Hem de celebrar el 1r Premi del Concurs “Tenim una idea!” que ha estat otorgat als alumnes de 1r de Batxillerat del Consell de Cent: Kawtar, Rayhane, Hamza i Ayman. ENHORABONA!
El concurs “Tenim una idea!” és una iniciativa d’EscoLab per a fomentar la participació activa dels estudiants en la recerca real a través de la proposta d’idees investigables.
La idea del grup del Consell de Cent ha estat: Estudi morfològic i funcional de les neurones subventriculars per tractar la neurodegeneració.
Va entregar el premi el Marc Boada (divulgador científic del programa televisiu “Quèquicom”), el van recollir els alumnes i la seva professora Eva Corrons.