PORTES OBERTES BATXILLERAT

Contacta amb nosaltres:

Visita al MNAC-TEC amb 2n d’ ESO

El passat 3 d’abril l’alumnat de 2n d’ESO van visitar el MNAC-TEC, museu de referència en tecnologia de Catalunya.
El desplaçament el van realitzar amb els FGC des de la plaça Catalunya a l’estació de Terrassa Rambla; i des d’allà a peu fins al museu.
En arribar… Llegeix més»

Visita a 3Cat amb 3r d’ESO

Hem visitat les instal·lacions de 3Cat, antiga TV3, amb els grups de 3r d’ESO.
Hem tingut la possibilitat de visitar les instal·lacions per a descobrir, de prop, com són els decorats i els platós virtualitzats? Com funciona una sala de control o com es prepara un telenotícies?
Tot… Llegeix més»

Visita a l’Ateneu amb 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO han fet un projecte de Tecnologia, en col·laboració amb l’Ateneu de Fabricació de les Corts. Han conegut el servei que ofereixen i han vist multitud de possibilitats a l’hora de materialitzar els seus projectes.
Agraïm a l’Ateneu l’atenció prestada i segur que tornarem… Llegeix més»

Aps cúpula – mobiliari

Els alumnes de 4t B han completat el projecte d’aprenentatge i servei que han fet amb la col·laboració de Pla de barris, voltes i transductores, després d’unes sessions de neteja a la muntanya de Montjuic i recollida de materials el projecte s’han completat amb la… Llegeix més»