Una segona vida per les bicicletes

Pau Carceller ___ [ 3r ESO C ]

Cada any milers de bicicletes són abandones a Barcelona : són bicicletes d’Erasmus, gent que se’n va de la ciutat, despistats que s’obliden d’on la van deixar lligada, etc. Aquestes bicicletes són retirades per la guàrdia urbana i portades al dipòsit municipal, on romanen un temps fins a ser “axatarrades”.

DSC00094 DSC02029

Algunes d’aquestes bicicletes han tingut millor sort i han acabat al taller de l’Institut Consell de Cent, on l’alumnat de 3r d’ESO C, les han revisat i reparat amb cura perquè puguin tornar a circular pels carrers de Barcelona i fer gaudir als seus nous propietaris, l’alumnat.

DSC02030 DSC02031

Després de tot, l’alumnat ha après a reparar i fer el manteniment de les bicicletes que l’institut els ha regalat.També han fet diverses sortides per la ciutat amb les bicicletes per aprendre les normes bàsiques de circulació en ciutat i per conèixer el carril bici de Barcelona.