Sortida al Museu de l’Exili i a Colliure

Ja és una tradició consolidada al nostre centre la realització amb els quarts d’ESO de la sortida d’un dia per a fer la visita  al museu de l’ Exili de la Jonquera i al poble de Cotlliure (França),on vam fer un homenatge davant la tomba del poeta Antonio Machado.  Enguany també s’hi van apuntar els alumnes de l’optativa de Llengua francesa, de 2n, i alguns alumnes de primer de batxillerat social. Vam sortir de Barcelona  cap a les 8:00 h i vam tornar a les 19:30 havent viscut una petita experiència a l ‘ estranger per recordar a aquells que van haver de fugir del nostre país a causa de la instauració de la dictadura franquista. Ens van acompanyar les professores Gemma, Rosa Lillo, Concepció i en Juan. Tot va sortir perfecte, i  alguns es van atrevir a banyar-se a les platges del poble, tot i la frescor de les aigües….