Radioescola entrevista a Graffiti digital

Redacció ___ [  ]

El passat 26 i 27 de novembre, el Mahfuz Mohammed i en Francesc Casabella, van anar a Radioescola de Sants 3 Ràdio per explicar al periodista Kike Fernández l’aventura de Graffiti Digital. Podeu escoltar el programa en aquest enllaç a en el tuit inferior.

I és que l’optativa que es va fer a 3r d’ESO del curs passat, està donant molt que parlar, va ser guardonada com a millor experiència TIC amb dispositius mòbils per la fira de tecnologia i educació de Madrid SIMO 2016. Aquí veureu la notícia. I es va presentar a les Jornades TIC aprenentatge mòbil de la Universitat de Girona.

20161123_184447

Moltes gràcies al Kike, per la gran rebuda i magnífica preparació de l’entrevista. Felicitats. És un orgull que hi hagi programes radiofònics que informin de l’actualitat educativa del nostre barri/ciutat. Gràcies.30