Neymar Jr. a l’institut

Redacció ___ [ Institut ]

El dilluns 25 de gener, el nostre l’institut va rebre la visita del jugador de futbol Neymar Jr. que va venir per promocionar unes sabates esportives d’una coneguda marca.

La seva arribada, va ser un gran esdeveniment per l’alumnat, professorat i veïns del barri, que es van acostar a partir de les 5 de la tarda, per poder veure en directe a un dels cracs del Futbol Club Barcelona, reconegut a nivell mundial.

DSC05757 DSC05768 DSC05775

DSC05763 DSC05772 DSC05829

Tens totes les fotos en aquesta carpeta del Facebook. Sol·licita amistat!

L’acte, enregistrat per multitud de mitjans de comunicació, va consistir en una salutació amb consells per tots aquells que vulguin practicar el futbol, a més del xut d’honor per iniciar un partit, uns driblatges com a demostració, un piló de fotos amb el club de futbol “Terra Negra” i una signatura en un mural que envolta tot el pati, dissenyat pel reconegut graffiter Bruno Big.

Esdeveniments com aquests aporten il·lusió a l’alumnat, i situen en el mapa el nostre Institut. Cal agrair la a totes les persones que han confiat i fet possible aquest acte al pati. Gràcies sobretot a Neymar Jr. per acostar-se fins el nostre modest pati, evidenciant que aprecia el centre i emana projecció de futur.

DSC05873 DSC05894 DSC05856

Si t’ha agradat la notícia, clica la icona de Facebook i comparteix-la. Gràcies.