Mostrant el centre a escoles de Primària

Jesús Martín ___ [ Equip directiu ]

Al llarg d’aquest 2n trimestre ens ha visitat l’alumnat de les escoles adscrites: Carles I, Collasso i Gil, Drassanes i Tres pins.

En aquestes jornades han conegut les nostres instal·lacions, els laboratoris, taller tecnologia, plàstica, pati han compartit un esmorzar amb nosaltres, s’han retrobat amb antics companys amb els quals han intercanviat dubtes sobre el canvi de l’escola a l’institut i han fet diferents tallers amb els professors/es de plàstica, matemàtiques, tecnologia i laboratori d’experimentals.
Tot amb l’objectiu que ens coneguin una mica millor i s’animin a venir el proper curs al nostre centre. Els esperem…..

DSC06481 DSC06483 DSC06486

DSC06489 DSC06491