Aprendre ciència de manera divertida amb Bigvantheory

Redacció ___ [ 3r. 4t d’ESO + Batxillerat ]

És possible transformar merda en electricitat?
Està tot escrit als nostres gens? Quina és la conexió de l’ADN amb el nostre medi ambient? Què és el Biofilm bacterià?
Aquests són els monòlegs de Biotecnologia, Epigenètica o Biologia que el passat
dia 22 de desembre els alumnes de 3r, 4t, 1r i 2n de batxillerat van poder gaudir mentre alhora aprenien els últims avenços científics amb l’espectacle de Monòlegs científics que ens van oferir l’Alberto, la Helena i l’Oriol, de Bigvantheory “Científicos sobre ruedas”.
També vam riure molt amb el Rap, i al final, també van respondre a les qüestions que van anar formulant els alumnes via twitter durant l’espectacle.

bigvan