L’hort de l’institut

Dina Belkaid ___ [ 2n ESO ]

Alguns alumnes de 2n ESO, fem l’optativa de l’hort dins del projecte Escoles + sostenibles. Aquesta optativa consisteix, entre altres activitats, en plantar diferents tipus de plantes, ja sigui plantes aromàtiques, per exemple el romaní o la menta, plantes per menjar per exemple els alls, les bledes… vam començar amb el professor Josuè però ara està de baixa i l’està substituint la Sònia.

En aquesta optativa, hem fet moltes coses. Cada vegada que plantem una planta, fem una fitxa relacionada amb la planta, explicant el nom científic de la planta, la temperatura, és a dir, en quin clima s’ha de plantar, com s’ha de plantar (la plantació), la recol·lecció i una foto de la planta.

Hort

En aquesta optativa aprens molt, ja que com que vivim a la ciutat, doncs no estem acostumats a veure com és treballa la terra i totes les tècniques per saber com tenir un hort.

És molt divertit ja què, quant estàs treballant al hort, et sents com una persona d’aquelles que treballa al camp. Quan acabem de plantar i passa una mica de temps creixen els brots i dóna alegria.

En conclusió, que hem d’aprofitar aquesta optativa per aprendre molt i passar-nos-ho molt bé.”

Gràcies Dina

A continuació imatges fetes el 31 de març