Iniciem Projecte MMS amb la Fundació Miró

Redacció ___ [ 1r Batx. Artístic ]

Avui ens han vingut a visitar la Montse i la Ma Carmen de la Fundació Miró, per presentar-nos el projecte MMS, en ell tot l’alumnat de l’artístic hi tindrem molt a dir i molt a fer. L’MMS amb el seu espai 13, ens acompanyarà al llarg del curs per tal de fer-nos reflexionar a partir de les seves exposicions temporals.

imatge_cicle_web_330_1432886793_330

Amb aquest objectiu, ens han portat una manta de feltre plena amb un kit d’objectes que busquen fer-nos reflexionar sobre la creació d’obres d’art, en moltes de les seves vessants, com per exemple: Què és més important la idea o la forma a l’hora de crear? Cal registrar el procés entenen que ja és obra o
només fixar-se en l’obra final? De què s’enriqueix l’artista? L’artista és una persona o podria ser un col·lectiu? L’obra que fa l’artista és per ell/a, o pels públic ? Quin és el paper del comissari? L’error és quelcom negatiu? La documentació és riquesa? Una acció és art? L’art pot ser efímer? … portant-nos a reflexionar sobre el temps i d’aquí el títol d’aquest comissionat: Quan les línies són temps.

El programa, treballarà sobre: Idees / Formes / Exhibició (presentació) / Artista

En acabar, s’ha repartit un fantàstic carnet personalitzat que permetrà entrar a la Fundació Miró, tantes vegades com es vulgui per alumne durant un any. Moltes gràcies a les persones que ho han fet possible.

hdr

MMS (02)

En els propers dies penjarem el feltre a l’aula per poder analitzar i emprar totes les seves eines, amb l’objectiu d’ajudar-nos a construir diferents discursos.

Volem donar un especial agraïment a la Fundació Miró, amb Dolors F. i M.Carmen G. Essent una entitat que es troba al nostre barri, per ajudar-nos i guiar-nos en l’aprenentatge artístic.

Competències generals del batxillerat assolides amb aquesta activitat:

• Competència en gestió i tractament de la informació
  • Competència personal i interpersonal