XIè TORNEIG DE TENNIS TAULA DE SANT SEBASTIÀ

GRAN ÈXIT DE PARTICIPACIÓ, RESULTATS I ORGANITZACIÓ DELS ALUMNES DEL INSTITUT COLLBLANC EN EL XIè TORNEIG DE TENNIS TAULA DE SANT SEBASTIÀ

Aquest cap de setmana amb motiu de les festes de St. Sebastià a La Canonja s’ha fet la XI edició del Torneig de Tennis Taula que organitza cada any l’AEE Institut Collblanc al gimnàs del centre.

Com cada any ha estat tot un èxit de participació on han vingut uns 80 escolars de diferents clubs i centres de primària i secundària entre els que ens trobem Escola Pax, Col·legi Mare Nostrum i Escola Cèsar August de Tarragona, Escola Roquisar d’Altafulla, Zer Conca de Barberà, Reus Deportiu, Institut Martí l’Humà de Montblanc, i l’Escola La Canonja i el nostre Institut com a organitzadors.

L’èxit i satisfacció per la feina ben feta ha estat gràcies a l’organització a càrrec dels alumnes dinamitzadors esportius del institut, alumnes de la matèria optativa de 3r ESO de raquetes, i els alumnes de 1r ESO que formen part de la secció de Tennis taula de l’AEE,

Pel que fa als resultats, en la categoria Infantil masculí van ocupar els 3 primers llocs els alumnes de 1r d’ESO del nostre institut: Mario González, Manu García i Óscar Legaz. Així també en la categoria Cadet femení les alumnes de 3r d’ESO Selena Carrón, Judit Ruiz i Carla Lorente van obtenir els tres primers llocs de la classificació que a la categoria Popular femenina es van sumar l’ex alumna Ana Ortiz en 1r lloc i Lidia Lara de 1r de Batxillerat amb un meritori 3r lloc.

Cal agrair la presència de la Directora del Institut Cristina Gispert, el Regidor d’Esports de La Canonja Paco Domínguez i la Regidora d’Ensenyament i ocupació de La Canonja Lucía López i la Tècnica d’Integració Social Laura Bernal que van fer les tasques d’entrega de trofeus.

Moltes gràcies!!

Nacho López