Els alumnes de l’activa’t gaudeixen d’una sessió molt saludable

Els alumnes del Grau Superior de Dietètica i Nutrició del Institut Cal·lípolis van preparar als alumnes de la matèria optativa Activa’t una sessió individualitzada on van tractar diversos temes de l’Alimentació saludable. Entre les activitats van haver propostes pràctiques molt interessants on barrejaren tallers culinaris, activitat física i jocs d’enginy.

-Joc d’habilitats i preguntes amb un taller final on s’havia de el·laborar un esmorzar que tingués els 3 nutrients bàsics que ha de contenir un esmorzar saludable (cereals, fruita i proteïna)
-Joc d’habilitats i preguntes amb estacions on s’havia de fer broquetes de fruita i iogurts amb cereals i fruita.
-Joc d’enginy i hablitat física per arribar a construir una piràmide nutricional
-Taller de pizza amb massa integral
-Taller de galetes saludables de plàtan, cereals i xocolata negra

En definitiva, tota una experiència que ens va deixar bona boca.