Certamen Lectura en Veu Alta

El passat dimarts 10 d’abril, l’Institut Collblanc va ser representat per alumnes del nostre centre en el XIVè Certamen de Lectura en Veu Alta. L’acte, organitzat per Enciclopèdia Fundació i amb el suport del Departament d’Ensenyament, va tenir lloc a CaixaFòrum, a Tarragona, i promou la lectura en veu alta com a actvitat d’estímul i impuls pel fet i gaudi lectors.

Els alumnes participants, Clara Plaza, Nouriman Mesbahi, Roger Salla i José Miguel Sánchez, acompanyats per les companyes suplents, Helena Nava i Jacqueline Navarrete, van fer una molt bona actuació. Des d’aquí, el professorat del Departament de Llengua Catalana vol felicitar-los i agrair-los la seva implicació.