Porta un llibre a la motxilla

El Departament d’Ensenyament  va iniciar el  programa “El Gust per la Lectura” que té com a objectiu la formació de bons i bones lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els/les nostres alumnes esdevinguin lectors/es competents, crítics/ques i capaços/ces de gaudir del plaer de la lectura.

És per aquest motiu que el dilluns, 6 de novembre, iniciarem el projecte al nostre centre. Cal que tots els/les alumnes portin un llibre a la seva motxilla per dedicar una petita estona de 15 minuts a la lectura lliure. Tot l’alumnat i professorat dedicarà el mateix temps a la mateixa franja horària que s’anirà alternant cada setmana en diferents hores del matí.

A través de les tutories s’ha posat a l’abast la biblioteca del centre per facilitar a tot l’alumnat un llibre, evitant  una despesa econòmica i, en cas que la lectura escollida no els hi agradi, el poden canviar per un altre (en horari d’obertura de biblioteca).