Intercanvi amb Sittensen (Alemanya)

Sittensen

Aquest curs hem iniciat un intercanvi amb alumnes alemanys, concretament amb nois i noies de la ciutat de Sittensen. Allí es troben un grup de 19 alumnes de l’institut Collblanc.

A més a més de participar en l’activitat lectiva i l’aprenentatge de la llengua, els nois i noies catalans, tots ells de 3r ESO, podran gaudir de totes les activitats de la ciutat alemanya.

Cal dir que també aprofitaran per visitar altres indrets d’interès, com la ciutat de Bremen o el parc d’atraccions de Heyden, el major d’Alemanya.

Per la seva part, al setembre, l’alumnat alemany tindrà la possibilitat de realitzar una estada a Tarragona i viure el dia a dia al nostre l’institut, així com  rebre classes de reforç i ampliació de castellà