TRIATLÓ INTERDISCIPLINAR DE 1r de BATXILLERAT

El passat dimecres 19 d’octubre va tenir lloc el 3r Triatló Interdisciplinar de 1r de Batxillerat a la Platja Llarga de Salou on van participar un total de 9 instituts de les comarques de Tarragona entre els que es trobava el nostre centre Institut Collblanc per segon any consecutiu.

Després del gran èxit de participació del curs passat, aquest any han tornat a assistir-hi tots els alumnes dels quals 26 van còrrer a la cursa i la resta de 28 alumnes van formar part de l’organització.on van realitzar tasques de muntatge de tanques i arc de meta, control de boxes de bicicletes, avituallament i cronometradors.

Els guanyadors de la cursa del nostre centre van ser en categoria femenina:
1a Sandra Castillo, 2a Lidia Lara, 3a Abril Falguera; i en categoria masculina: 1r Miguel Carnerero, 2n Karim Barchín i 3r Toni Tortajada.

Cal agrair la col·laboració de l’Ajuntament de La Canonja que va aportar els trofeus, i l’ajuda de la Brigada que es va encarregar del transport de les bicicletes. A més cal elogiar la labor dels professors del Departament d’Educació física que juntament amb els altres docents dels altres centres van haver de fer un curs de formació per coordinar i preparar un esdeveniment que va reunir prop de 600 alumnes.

Aquí teniu les fotos de la triatló a aquest enllaç: https://goo.gl/photos/AQzoowiFKpXy1skg9

Nacho López

Coordinador AEE Institut Collblanc de La Canonja