IMPORTANT: L’horari d’atenció aquest mes de novembre, com que dimecres 1 és festa, serà els dies 8 i 15 de les 16.30 h a les 17.30 h.
A partir de desembre, l’horari d’atenció serà el primer i el tercer dimecres de cada mes de les 16.30 h a les 17.30 h. Recordeu que també us podeu posar en contacte amb nosaltres mitjançant el següent correu electrònic collblancampa@gmail.com
E-MAIL: | collblancampa@gmail.com |
ADREÇA: | C/ CARRASCO I FORMIGUERA, 12 |
CODI POSTAL: | 43110 |
TELÈFON: | 977 551716 |
FAX: | 977 551658 |
CODI CENTRE: | 43008481 |
HORARI |
A partir de dijous 7 de setembre: de les 16.30 h a les 17.30 h de dilluns a dijous durant tot el mes de setembre. |
Les funcions principals d’una Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) són:
1. Dóna suport a pares i mares, mestres i alumnes i també als òrgans de govern del centre en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nois i les noies.
2. Promou la participació dels pares a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre.
3. És un espai de reflexió que permet als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.
4. És el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies.
5. Participa en la pressa de decisions i en el govern del centre mitjançant un representant al consell escolar de centre.
6. Orienta als pares en l’exercici dels seus drets i obligacions com a membres d’un centre educatiu sostingut amb fons públics.
7. Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.
A continuació podeu trobar la informació sobre la roba esportiva i el preu que té cada peça de roba.