BEQUES I AJUTS CURS 2022-23

Bon dia,

Us comuniquem que està obert el termini per sol·licitar els ajuts que atorga el Consell Comarcal d’Osona per l’alumnat d’ESO del curs 22-23.

Per altra banda, l’alumnat del centre usuari del servei de transport escolar ha de renovar la plaça pel curs vinent a l’aplicatiu del Consell Comarcal.

Des del centre, se us ha enviat un SMS amb l’enllaç per fer les RENOVACIONS (ajuts llibres i/o transport). Si no l’heu rebut, contacteu amb la secretaria del centre.

Les famílies que volen sol·licitar l’ajut per primer cop ho poden fer seguint les instruccions de “nova sol·licitud” del següent document:

CRITERIS I INSTRUCCIONS DEMANDA D’AJUTS SOCIOECONÒMICS

Us informem també que és obert el període de presentació de beques del Ministeri d’Educació d’estudis postobligatoris no universitaris. Trobareu més informació al següent enllaç: https://agora.xtec.cat/iescirvianum/secretaria/beques-i-ajuts/
ACTUALITZACIÓ: Us informem que s’ha ampliat el termini de presentació de sol·licituds per les beques de caràcter general que atorga el Ministerio. El nou termini és el dia 16 de maig.