Trobada d’intercanvi d’experiències d’escoles verdes

Dimarts 14 de març es va dur a terme la trobada d’escoles verdes. Es va fer al castell de Montesquiu, i durant tot el matí, professorat i alumnat vam gaudir d’una sèrie d’activitats que vam fer de forma separada.

El professorat assistent, Albert Alemany i Laura Ferret, vam assistir a la xerrada impartida per Salvador Samitier, director de l’Oficina de Canvi Climàtic de Catalunya. Xerrada que hem titllat de molt interessant.

L’alumnat, Martina Ortiz, Adrià Salarich i David Mayenco, van presentar el projecte dels boc’c’rolls de l’institut i van realitzar una gimancana pels voltants del Castell, juntament amb els altres centres d’educació infantil i primària que formen part d’aquest projecte i que estan a Osona i al Ripollès.

Va ser una jornada lúdica i formativa molt interessant! Pots veure més imatges del esdeveniment fent clic aqui.

img_20170314_101932-2