III Trobada de la comunitat educativa. Institut Cirviànum

Benvolguts:
El proper dissabte dia 4 de novembre celebrarem la 3a trobada de la comunitat educativa del nostre centre.

Aprofitant la proximitat de Sant Fortià (patró dels nois i noies de Torelló) volem celebrar una diada on, d’una manera informal, ens podrem relacionar pares, alumnes, professors, … amb la finalitat de conviure i fer la xerrada, mentre caminem pels voltants del centre i degustem unes magnífiques sardines o botifarres amb pa amb tomàquet.

Aquest any com a novetat els alumnes de batxillerat han organitzar un sorteig per recaptar fons per a les seves sortides acadèmiques. Els agraciats es portaran un pernil o una càmera go -pro.

Tot això serà possible gràcies a la col·laboració de l’AMPA.

Tot seguit, pots accedir al àlbum de fotos de la jornada, clicant a la imatge

ACTIVITATS:

9 h.- Caminada Popular pels voltants del centre.

11 h.-  Jocs d’animació i de taula

• Dames i escacs
  • …acompanyament musical …

12 h.- Rifa de Sant Fortià pels alumnes de batxillerat: es rifarà un pernil i una càmera go-pro. Les butlletes es podran comprar durant la setmana.

Per 1€ tindreu 20 números. (Si no teniu previst venir a la trobada, podeu donar les tires a algú que sapigueu que sí que vindrà.)

12’15 h.- Botifarrada i/o sardinada popular amb pa amb  tomàquet i traguinyolis.

12,45.- Concurs de pastissos.