Horaris Grups Cicle Formatiu SMX 2018-19

Donada les característiques singulars dels cicles formatius, a continuació es detallen els diferents horaris marc dels diferents grups que iniciaran les classes el proper divendres 14 de setembre de 2018 (curs 2018-19).

L’assignació i distribució dels alumnes dels diferents cursos amb els diferents grups, el mateix divendres, primer dia d’inici de classes.

Donat que el primer dia, divendres 14/9/2018, es fa la rebuda dels alumnes des de tutoria, la darrera hora del dia, podran anar a casa, donat que coincidirà amb la tutoria lectiva.

CFGM – SMX Curs 1r Grup A

CFGM – SMX Curs 1r Grup B