Documentació necessària per a la preinscripció d’ESO curs 2018-19

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA PREINSCRIPCIÓ D’ESO DEL CURS 2018-19

Període d’inscripció: Del 13 d’abril al 24 d’abril de 2018

Si voleu descarregar aquest document en pdf, cliqueu aqui.

Horaris d’atenció al public:

Els matins de dilluns a divendres de 9h a 14h.
Les tardes de dimarts de 15:30h a 19:00h.
Les tardes de dilluns, dimecres, i divendres de 15:30h a 17:30h.

Documentació:

•  Sol·licitud de preinscripció, per descarregar-la cliqueu aquí
    • Al centre d’on prové el vostre fill o filla us facilitaran el número d’identificació de l’alumne (IDALU).
  • Original i fotocòpia del llibre de família: plana dels pares i del fill o filla que es preinscriu.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a
  • Original i fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor legal
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a si en té o és major de 14 anys
  • Si l’adreça que apareix al DNI de l’alumne, mare, pare o tutor legal és diferent a la que consta a la sol·licitud de preinscripció, heu de presentar un volant de convivència que us facilitaran a l’Ajuntament de la població on residiu, on apareguin tots els membres de la unitat familiar.

Criteris complementaris a l’efecte de barem

Família nombrosa o monoparental

• Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental. Si no es disposa del carnet definitiu, aportar el certificat provisional.

Malaltia crònica de l’alumne

• Informe o certificat mèdic on s’indiqui expressament que l’alumne/a té diagnosticada una malaltia crònica que li afecta el sistema digestiu, endocrí o metabòlic i on s’especifiqui de quina malaltia es tracta.