Tallers creatius amb materials de reciclatge

L’alumnat de 1r d’ESO del crèdit variable d’escoles verdes (“Sobre i sota terra”), hem dedicat unes quantes sessions a realitzar uns tallers amb materials reutilitzats.

Les sessions les vam realitzar a l’aula, i gràcies a uns materials que els hem donat una segona vida, com taps de sucs, ampolles d’aigua, llaunes de tonyina o envasos de iogurts, hem construït un joc d’encertar, un cotxe eòlic i una baldufa. Aquí en teniu alguns exemples i algunes imatges de com els vam construir. Entra al àlbum de fotos de la activitat aqui, o a través de la imatge.

img_20170216_142941-2