Taller de Reiki a l’institut Cirviànum

35 alumnes de 1r i 2n de batxillerat de l’Institut Cirviànum han participat en un Taller de Reiki amb la Sandra Bartrina cofundadora i mestra d’ICATNA (Institut Català de Teràpies Naturals i Formació de Terapeutes Professionals). El Reiki  (靈氣, 霊気, o レイキ) és una pràctica desenvolupada el 1922 pel budista japonès Mikao Usui, i adaptada des de llavors per diversos mestres. Amb la utilització d’aquesta tècnica, els practicants aprenen a redirigir l’anomenada energia universal o reiki en forma de qi, que se suposa flueix de l’univers a través dels seus cossos i del palmell de les mans, a parts específiques del seu propi cos o bé a d’altres amb la finalitat de facilitar el benestar. Concretament els alumnes han treballat 5 aspectes: la influència de l’energia en el nostre cos, com aplicar l’energia per buscar l’equilibri emocional i físic, què són l’energia negativa i l’energia positiva?, com treballar les Byosens (o energia estancada del nostre cos) i han tingut un primer contacte amb la seva energia. Les valoracions de l’alumnat han estat molt positives, tant que estem buscant data per fer una segona sessió. Fotos del esdeveniment aqui. (o a la imatge)