Treballs guanyadors del concurs de Sant Jordi

L’activitat de Sant Jordi d’aquest curs organitzada pel departament de Castellà, ha estat un concurs centrat en les figures dels poetes Miguel Hernández ( es commemoren els 75 anys de la seva mort) i Gloria Fuertes (100 anys del naixement).

Han participat els alumnes de:

• 1r d’ESO amb un auca que havia de sintetitzar la vida d’un dels dos poetes.
  • 2n d’ESO amb caligrames (escrit en forma de dibuix) d’algun dels seus poemes.
  • 3r i 4rt d’ESO amb poemes i versos de creació pròpia que continuessin o “dialoguessin” amb un poema escollit d’un dels autors.

Hi ha dos guanyadors per curs:

1r d’ESO
Joana Subies amb auca M.Hernández Joel Rodríguez amb auca G. Fuertes
2n d’ESO
Maira Plaza amb caligrama Jornaleros de M. Hernández Anna Payet amb caligrama Vuelo de M. Hernández
3r d’ESO
Marina Galas amb continuació Antes del odio, de M. Hernández. Lara Ciobanu amb adaptació Al borde, de Gloria Fuertes.
4rt d’ESO
Míriam Garrido amb poema Disparejas, diàleg amb Parejas, de Gloria Fuertes Laia Palomeras amb continuació Andaluces de Jaén, de Miguel Hernández.

IMG-20170614-WA0011-COLLAGE