PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2018-19

Preinscripció ESO. Curs 2018/19

• La sol·licitud d’inscripció es podrà descarregar o omplir telemàticament a la pàgina web del Departament d’Ensenyament.   Enllaç sol·licitud
  • Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet) cal presentar la documentació en el termini establert i en el centre que s’ha demanat en primera opció.

Important: En el moment d’omplir la sol·licitud caldrà escriure el número d’identificació de l’alumne. Si es desconeix, cal demanar-lo a l’escola o centre en el que actualment estan matriculats.

El codi del centre és el 17006083

Preinscripció

• Presentació sol·licituds: del 13 d’abril al 24 d’abril
  • Publicació de llistes amb el barem provisional: 3 de maig
  • Presentació de reclamacions a les llistes del barem: del 4 al 8 de maig
  • Publicació de llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions: 10 de maig
  • Sorteig del número per al desempat: 11 de maig
  • Publicació de llistes ordenades definitives: 15 de maig de 2018
  • Publicació oferta definitiva: 11 de juny
  • Publicació de les llistes d’admesos: 12 de juny

Documents necessaris per a la presentació de sol·licituds

Documentació identificativa:
  • Original i còpia DNI / NIE / Passaport de l’ alumne/a, de la mare i del pare, o bé del tutor/ de la tutora legal de l’alumne/a (totes les còpies en una sola pàgina)
  • Original i còpia Llibre de família
  • Original i còpia TSI (Targeta Sanitària Individual)
  • Original i còpia Carnet de Vacunes
  • Volant municipal de convivència de l’alumne/a
  • Identificador de l’alumne/a (RALC): Emès per al centre de Primària

Criteris de prioritat

• Criteri específic: Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits al centre sol·licitat. No cal presentar cap document acreditatiu.

• Criteris generals:
  1. Germans escolaritzats al centre o pares o tutors legals que hi treballen en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció

Barem: 40 punts

2. Proximitat del domicili habitual de l’alumne o alumna al centre o proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora.

Barem:

· Quan el domicili habitual es troba a l’àrea d’influència del centre: 30 punts

· Quan a instància del sol·licitant es pren en consideració l’adreça del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora, o el guardador o guardadora de fet, i aquest és dins l’àrea d’influència del centre: 20 punts

· Quan el domicili habitual és al mateix municipi del centre sol·licitat en primer lloc, però no en la seva àrea d’influència: 10 punts

3. Renda anual de la unitat familiar en el cas que el pare, la mare, el tutor o tutora siguin beneficiaris de l’ajut de la renda mínima d’inserció.

Barem: 10 punts

4. Discapacitat (igual o superior al 33%) de l’alumne o alumna, el pare o mare, o el germà o germana.

• Criteris complementaris:

1. L’alumne o alumna forma part d’una família nombrosa o monoparental.

Barem: 15 punts

2. L’alumne o alumna té una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs.

Barem: 10 punts

3. El pare, mare, tutors o germans han estat escolaritzats al centre.

Barem: 5 punts

Documentació addicional, si s’escau:

• Certificat d’escolarització del germà que es troba en un centre d’adscripció única a l’INS Castelló d’Empúries
  • Còpia contracte laboral o certificat emès a aquest efecte per l’empresa.
  • Acreditació de ser beneficiari de la prestació de la renda mínima d’inserció.
  • Original i fotocòpia del certificat o de la targeta acreditativa de la discapacitat de la persona que al·lega tal condició.
  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Informe emès per un metge del sistema públic de salut  que indiqui expressament que l’alumne/a té diagnosticada una malaltia crònica que li afecta el sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, i especifiqui de quina malaltia es tracta.

Calendari de Matrícula

• Període de matriculació 1r d’ESO: del 21 al 27 de juny
  • Període de matriculació 2n, 3r i 4t d’ESO: del 25 al 29 de juny
  • Període de matrícula extraordinària pels pendents d’exàmens de setembre: del 5 al 7 de setembre

Formalització de matrícula

1. Transport Escolar (si és el cas):  1 foto de l’alumne/a mida DNI i la sol·licitud de Transport Escolar (es facilitarà al centre)
  2. Material didàctic ESO: 35€
  3. Alumnes de 3r i 4t d’ESO:

AEO (Assegurança Escolar Obligatòria): 1,20€

1. AMPA: Les famílies que desitgin ser-ne sòcies:

30€: 1 fill/a

50€: 2 fills

70€: 3 fills

1. Alumnes que provenen d’altres centres i el curs anterior cursaven ESO: Qualificacions finals de l’últim curs.

Horari de Secretaria: dilluns a divendres, de 8h a 14h

Resolució preinscripció i matrícula curs 2018-19 del Departament d’Ensenyament