Sortida tutoria 2n BAT

El dies 10 i 11 de novembre, els alumnes de 2n de batxillerat, varen anar al Càmping Bassegoda Park per poder estar tots junts i fer diverses activitats: una sessió d’astronomia i una passejada per la Muga.

El Bassegoda Park, situat a Albanyà, ha rebut el reconeixement de la Fundació Starlight i organitza activitats dirigides a promoure el coneixement del cel estrellat. Aquesta activitat la varen fer el dijous al vespre, després de sopar, i tot i que feia molta fred, varen poder gaudir d’un cel espectacular i d’una xerrada molt interessant. Després, els alumnes també varen poder visitar el telescopi i les seves instal·lacions.

El divendres 11 de novembre, després de dormir en els bungalows i esmorzar al restaurant del càmping, varen fer una passejada tot seguint el curs de la Muga.