Guanyadors de la imatge del mes – octubre

Enhorabona als participants que van identificar i van donar resposta al Concurs de la imatge del mes (octubre). La millor ha estat considerada la de l’Aleix Rodríguez Calvo (1r ESO):

Satèl·lit Rus Sputnik 1. El primer satèl·lit artificial de la història enviat en òrbita amb èxit per la Unió Soviètica. La imatge ha sigut escollida aquest mes, ja que aquest satèl·lit es va enviar el 4 d’octubre de 1957.

Enhorabona!

Recordeu que si encerteu quatre vegades o més, participareu en el sorteig de la Targeta Compradors a Castellbisbal, amb un valor de 50 euros.

Els alumnes que han aconseguit amb èxit resoldre l’enigma són els següents:

Gerard Valls 4t ESO
Raquel Ramos Terribas 4t ESO