Mediació

Primera trobada d’alumnes padrins i ajudants de l’IES Castellbisbal

El dimecres 6 de maig de 3 a 5 de la tarda vam realitzar la primera trobada de formació d’alumnes padrins/ajudants del nostre centre a la sala d’actes de l’Ajuntament.

Llegiu la notícia completa per conèixer més sobre aquesta trobada.

Es tracta d’un projecte pilot per a millorar la convivència a l’Institut i incrementar el benestar individual i interpersonal dels nostres alumnes. Volem capacitar els alumnes amb tècniques d’escolta activa, d’empatia, saber ajudar als que ho necessiten, desenvolupar capacitats de negociació i respecte mutu…

Amb jocs i altres activitats ens hem conegut millor, ens hem posat en la pell de diferents personatges i hem intentat resoldre conflictes. També hem tingut temps de berenar i de riure plegats. El temps ha passat volant i hem fet menys coses de les que en un principi teníem previstes, però com diu la dita: “tot és començar!”.

Rosa Barcelona (Coordinadora ELIC)

Engràcia Blesa (Coordinadora del Servei de Mediació)

Àngela Bosch (Psicopedagoga 2n Cicle)