Sortida al Parlament

Els alumnes de francès de 3r d’ESO han començat a treballar aquest curs textos redactats en passat. Per posar en pràctica els coneixements adquirits a classe, han escrit en francès una notícia sobre la sortida que van fer amb el grup classe per l’àrea de Socials:

Hier, mercredi 10 avril, nous sommes allés au Parlement. Nous sommes sortis de Castellbisbal à 8h00 et nous sommes arrivés à Barcelone à 9h00. On a participé à un atelier sur le fonctionnement du Parlement. On a joué le rôle des députés. C’était dynamique et intéressant. Après, nous sommes allés place Sant Jaume à pied pour visiter la Generalitat. On a contemplé la façade et on a rempli un dossier. On a rencontré des touristes français et on a parlé avec eux. Nous sommes rentrés au lycée à 14h30.

Ça a été une journée différente et amusante!

Alumnes de l’optativa de francès de 3r d’ESO

El Timbre musical es renova amb noves cançons

El Timbre Musical de l’Institut renova els fragments musicals que ens acompanyaran en el nostre dia a dia en aquesta recta final de curs. Han sigut moltes les propostes rebudes i la selecció no ha sigut gens fàcil.
Si voleu descobrir tots els detalls d’aquestes melodies, no dubteu a visitar les llistes de YouTube del Timbre Musical. Aquestes llistes inclouen totes les cançons que han sonat des de l’inici del Timbre.

Esperem que ho gaudiu!

Correspondència Irlanda-Castellbisbal

Els alumnes de 3r d’ESO hem contactat amb un institut d’Irlanda a través de la plataforma internacional eTwinning i hem iniciat un intercanvi de cartes amb ells. Aquesta setmana ens toca a nosaltres enviar la correspondència cap allà. Llegim, entenem i produïm textos a mà… Llegeix més»

Setmana de Recerca