Visita al Parlament de Catalunya

L’alumnat de 3r ESO hem fet una sortida de l’àrea de Socials en la qual hem visitat el Parlament, ja que prèviament hem estat estudiant el tema polític i hem analitzat la divisió de poders actual a Catalunya. Quan estàvem a l’aula ens van dividir en diferents grups, cadascun dels quals defensaria una posició, i per això vam haver de crear unes propostes i uns objectius. Quan vam arribar al Parlament ens van portar a una sala molt acollidora en la qual vam haver d’interpretar un rol com si fóssim diputats del Parlament, on hi havia un procés d’elecció de la mesa, de president de la Generalitat i finalment del seu equip de govern.
Quan va acabar l’activitat vam anar a veure el Palau de la Generalitat de Catalunya i allà vam omplir un dossier amb diferents activitats. Va ser una excursió bastant dinàmica i sobretot molt útil pel nostre futur, ja que hem pogut veure en persona com s’organitza el poder legislatiu a Catalunya.

Setmana del timbre musical en català

Amb motiu de la IIa Diada de la Llengua Catalana que celebrarem a l’Institut el dia de St. Jordi aquests dies gaudirem de la Setmana del Timbre Musical en Català.

Si voleu descobrir tots els detalls d’aquestes melodies, no dubteu a visitar la llista del Timbre Musical del Dimarts – Música en Català, on podreu escoltar totes les cançons que han sonat en català des de l’inici del Timbre Musical.

Timbre Musical INS Castellbisbal Dimarts: Música en Català

Esperem que ho gaudiu !!!

Sortida al Parlament

Els alumnes de francès de 3r d’ESO han començat a treballar aquest curs textos redactats en passat. Per posar en pràctica els coneixements adquirits a classe, han escrit en francès una notícia sobre la sortida que van fer amb el grup classe per l’àrea de… Llegeix més»

Correspondència Irlanda-Castellbisbal

Els alumnes de 3r d’ESO hem contactat amb un institut d’Irlanda a través de la plataforma internacional eTwinning i hem iniciat un intercanvi de cartes amb ells. Aquesta setmana ens toca a nosaltres enviar la correspondència cap allà. Llegim, entenem i produïm textos a mà… Llegeix més»